Og de seks vindere er.......

Vindere 2019
Vinderne ved Award Show 2019. Foto: Morten Pedersen

I går aftes afholdt VIBORGegnens Erhvervsråd deres årlige Award Show for 8. gang. Aftenen var fyldt med højt humør og hæder til både de nominerede, vinderne og hele erhvervslivet.

De seks vindere

I løbet af aftenen blev der uddelt seks priser til virksomheder eller personer, der havde gjort en ekstraordinær indsats. Første pris der blev uddelt, var Iværksætterprisen, og her løb 2People A/S med sejren. Efterfølgende blev Årets Viborg Talent kåret, hvilket blev Stig Ladefoged - Den Plantebaserede Sygeplejerske. Tredje pris der blev overrakt, var Verdensmålsprisen, hvor Peter Larsen Kaffe A/S blev den fornemme vinder. Efter pausen blev det tid til at finde vinderen af Made In Viborg Prisen, og her vandt AMOV Apparel ApS den fine pris. Årets Erhvervsleder skulle selvfølgelig også findes, og her blev Claus Bertelsen fra Peter Larsen Kaffe A/S kåret til vinder. Sidst, men ikke mindst, blev Erhvervsrådets Årspris uddelt, hvor JPBC A/S løb med prisen. JPBC A/S havde inviteret alle deres medarbejdere med til Award Show, så der var stor jubel ved deres bord, da de blev kåret til vinder. Der var store smil at spore hos alle vinderne og flotte klapsalver fra publikum.

Højt humør og god underholdning

Huxi Bach styrede showet på fornemste vis som konferencier og fik Vibocold Arena til at grine med sine finurlige kommentarer showet igennem. Under spisningen var der intet mindre end smugpremiere på rockmusicalen RENT fra kulturskolen i Viborg. Her gav tre skuespillere fra musicalen en lille smagsprøve på et par af deres sange, inden hele holdet havde deres endelige premiere senere på aftenen.

Der var højt humør blandt gæsterne og god snak ved borderene. Under pausen benyttede flere lejligheden til at snakke videre over en kop kaffe, vand, øl eller et glas vin.

En stor tak

Award Show er sat i verden for at hylde de gode præstationer i det lokale erhvervsliv, og i år har der været en stor opbakning til showet. ”Awardshowet er en rigtig god tradition, hvor vi får hyldet mange fantastisk dygtige virksomheder og personer, der på forskellig vis sætter et positivt præg på det lokale erhvervsliv. Jeg vil også gerne takke hele erhvervslivet for den enorme opbakning, der er til showet. Det er med til at styrke det gode fællesskab, som er en forudsætning for en fortsat positiv udvikling i vores område, ” siger erhvervsdirektør Henrik Hansen.

• Vinderen af Iværksætterprisen: 2people A/S

• Vinderen af Årets Viborg Talent: Stig Ladefoged - Den Plantebaserede Sygeplejerske

• Vinderen Verdensmålsprisen: Peter Larsen Kaffe A/S

• Vinderen af Made in Viborg Prisen: AMOV Apparel ApS