Find ud af om drømmen kan blive en realitet!

Går du rundt med en iværksætterdrøm i maven, men ikke helt ved, om du skal springe ud i det? Så skal du med til StartUp Basis!

VIBORGegnens Erhvervsråd har et stort fokus på iværksætteri med konceptet StartUp Viborg, som rummer forskellige tiltag for at hjælpe iværksættere i gang.

Et af de tiltag er StartUp Basis, hvor iværksættere får mulighed for at få styr på de mest grundlæggende værktøjer og få viden om opstart af egen virksomhed. Det sker igennem forskellige temaworkshops, hvor det er muligt at høre om markedsføring, salg, jura, økonomi og forretningsmodeller.

Brugbare redskaber
Berit Gammelgaard Albrechtsen fra Stoholm har deltaget på StartUp Basis, og hun fortæller, at hun har fået meget ud af at være med.

- Jeg har fået et nyt netværk, men jeg har også fået rigtig gode redskaber til at få struktureret drømmene og planerne om at starte min egen lille virksomhed, fortæller hun og fortsætter. Det er redskaber, som jeg ikke regnede med ville være vigtige. Redskaber, som pludseligt fremstår ret vigtige for at få noget struktur på det. Det har givet et overblik over, hvor jeg skal tage fat for at komme i gang, udtaler Berit.

Anbefales til andre
StartUp Basis er noget, Berit vil anbefale til andre, som går rundt med en iværksætterdrøm i maven, fordi det er med til at give en tro på drømmen. Og så kan det ikke mindst være med til at give afklaring.

- Måske drømmen bliver til noget, men måske finder ud af, det er noget man slet ikke skal, slutter hun.

Hvis du har fået lyst til at tilmelde dig StartUp Basis, eller læse om de andre StartUp tiltag, kan du læse mere om det her: StartUp Viborg

Yderlige info om pressemeddelelsen fås ved henvendelse til Ian Norman, VIBORGegnens Erhvervsråd på tlf. 50715115 –  iano@ver.dk