Står du i stampe med dit salg?

Kom og få en gratis smagsprøve på Viborg Salgs Netværk 2019, når VIBORGegnens Erhvervsråd inviterer til kickoff d. 27. februar. Underviser er Tony Evald Clausen fra SalgsPiloterne.

Med Viborg Salgs Netværk tilbyder VIBORGegnens Erhvervsråd og Tony Evald Clausen fra SalgsPiloterne igen i 2019 muligheden for at videreuddanne dig inden for salg.

Hvor får du 30 timers topprofessionel salgsundervisning for 8.000 kr.?
For kun 10.000 kr. får du 30 timers salgstræning (3 x 10 moduler over 12 mdr.), og kan du tage en hurtig beslutning og tilmelder dig inden d. 28. februar få det til 8.000 kr.!

Samtidig er Viborg Salgs Netværk også et inspirationsforum for alle, der vil blive bedre til at netværke, forstå salg og sig selv som sælger.

Engagement, sparring og værdi
For at netværket fungerer optimalt skal du yde en aktiv indsats på og mellem møderne, så du og de andre medlemmer kan bruge hinanden i forbindelse med aktuelle faglige problemstillinger. Formålet er, at relationerne og fortroligheden styrkes i takt med, at medlemmerne kommer til at kende hinanden bedre.

Energisk & inspirerende facilitering
Som en del af Viborg Salgs Netværk vil du opleve Tony Evald Clausen, der på sin helt egen motiverende facon går ind i salgets virkelighed og deler rundhåndet ud af sin store viden, der både er teoretisk, men ikke mindst udspringer af hans mange kilometer i benene i salgsverdenen.

Tilmelding til kickoff-mødet er nødvendig på ver.dk/arrangementer, og har du spørgsmål så kontakt endelig VIBORGegnens Erhvervsråd, erhvervskonsulent Ole Hylleberg på 87255151/ 24858462 – olh@ver.dk

Hør Tony Evald Clausen fortælle, hvorfor DU skal deltage i Viborg Salgs Netværk: https://youtu.be/vJqW5t3iZsU