VIBORGegnens Erhvervsråd på roadshow i kommunen

Det lokale erhvervsråd bliver nu endnu mere lokalt, når VIBORGegnens Erhvervsråd tager på roadshow i lokalområderne i løbet af de næste par måneder for at sætte fokus på muligheder og udfordringer hos virksomheder i oplandet.

Besøgene kommer til at foregå hos en lokal virksomhed, og den korte dagsorden er følgende:
- Formål med mødet og kernebudskaber fra erhvervsrådet ved Henrik Hansen, VIBORGegnens Erhvervsråd.
- Hvad kan VIBORGegnens Erhvervsråd gøre for den enkelte virksomhed og det aktuelle område?
- Bordet rundt og åben debat om konkrete problemstillinger og åbenlyse muligheder.
- Afrunding og evaluering af mødet.

VIBORGegnens Erhvervsråd vil være i byen og området hele dagen, så der er god mulighed for at besøge virksomheder efter mødet eller på et andet tidspunkt, hvis de ønsker det.
- Selv om vi dagligt besøger virksomheder i alle hjørner af kommunen, så glæder vi os meget til at komme ud i lokalområderne på denne her måde, siger erhvervsdirektør Henrik Hansen, mens han fortsætter. Der er kun plads til 12 virksomheder til disse møder, så det er efter først-til-mølle. Men skulle man ikke nå at få sig tilmeldt, kommer vi gerne ud på individuelt besøg alligevel. Og hvis der er tilstrækkelig interesse, arrangerer vi et ekstra fællesmøde i nærmeste fremtid, lover Henrik Hansen.

Tilmelding til morgenmøderne foregår til VIBORGegnens Erhvervsråd på hjemmesiden ver.dk/ aktivitetskalender, når de aktuelle datoer er på plads. Det første møde er allerede sat i kalenderen og finder sted tirsdag den 15. marts 2016 hos BM Autoteknik i Møldrup. Yderligere information kan fås ved henvendelse til Henrik Hansen.

Yderligere information om pressemeddelelse fås ved henvendelse til Henrik Hansen, VIBORGegnens Erhvervsråd tlf. 8725 5151 – mobil 4013 4474.